Ügyfélkapcsolati munkatárs

A Bizworks Kft. a Worldline Financial Services S.A. részére végez bankkártya elfogadási szolgáltatás értékesítést és támogató feladatokat. A cég értékesítést végző csoportjába keresünk rutinos ügyfélkapcsolati munkatársat.

Munkaviszony:
Határozatlan idejű, rugalmas munkaidő
Munkavégzés kezdete:
2023 November
A feladatkör leírása:

Ügyfélkapcsolati munkatársunk feladata kettős. Egyrészt a megfelelő színvonalú ügyfélkiszolgálás biztosítása mellett, a partnerek és a társosztályok támogatása. Valamint a telefonon, vagy írásban érkezett ügyféligények, kérdések, ügyek kezelése. Fontos, hogy a felmerülő ügyfélkérdésekben a legjobb megoldást találja meg. Szakmailag felkészült munkatárs, a munkájának része a szabályozások átfogó, naprakész ismerete, a változások követése.

A szolgáltatás műszaki aspektusainak megértése, az értékesítők és az ügyfelek támogatása is fontos része lesz leendő munkatársunk feladatának. Megérti, rutinosan kezeli a LAN, router, TCP/IP, UTP kábel, DHCP, FIX IP, integráció szavakkal tűzdelt kérdéseket.

A munkakör velejárója az értékesítők, rajtuk keresztül az ügyfeleink kéréseinek maximális kiszolgálása, úgy, hogy az Ügyfélszolgálat működése is biztosítva legyen. Új kollégánk rövid időn belül önállóan, saját hatáskörén belül hoz döntéseket, betartja, betartatja a szabályokat.

Feladatok:
  • A Bizworks Kft. megbízó felek által leírt értékesítési és dokumentumkezelési folyamat betartása
  • Az értékesítők munkájának háttértámogatása,
  • POS terminálok paraméterezése, konfigurálása,
  • Szerződések feldolgozása, rögzítése és továbbítása a megbízó felé,
  • Új ügyfelek alap szintű technikai támogatása,
  • Terminál hibakezelés és felügyeleti feladatok ellátása,
  • Ügyfélpanasz kezelés,
  • Telefonos és emailes ügyfélszolgálati feladatok ellátása,
  • Kapcsolattartás a lengyel és svájci támogató területekkel angol nyelven,
  • Együttműködés a banki és technikai támogató partnerekkel,
  • Folyamatos kapcsolattartás a partnerekkel,
  • Rendszeres és eseti riportok készítése,
  • Fenti feladatok elvégzésének részletes dokumentálása, beszámolás a vezető felé.
A leendő munkatársunk felé támasztott igények:
  • Önálló, precíz munkavégzés,
  • Rendszerető, megoldáskereső hozzáállás,
  • Monotonitástűrés,
  • Ügyfélorientált gondolkodásmód,
  • Adminisztrációs, ügyfélszolgálati, asszisztensi tapasztalat,
  • Word, Excel magabiztos használata,
  • Szóban és írásban egyaránt angol nyelvtudás min. középfok
  • Büntetlen előélet,
Előny lehet:
  • Banki, informatikai területen végzett hasonló munkák előnyt jelentenek.
  • angol nyelv stabil ismerete, kimondottan
Amit kínálunk:
  • Biztos munkahely
  • Változatos, kihívásokkal teli munka
  • Versenyképes fizetés és juttatási csomag
  • Béren kívüli juttatás
  • Angol nyelvű képzés
  • Családias légkör
  • Professzionális munkakörülmények
  • Céges telefon / laptop
  • Rendszeres csapatépítők – közös programok
A pozíció területei:
  • Adminisztráció / Irodai munka
  • Adminisztrátor
  • Dokumentumkezelő
  • Technikai támogatás
A munkavégzés helye:
Budapest, II. kerület

Amennyiben alkalmasnak érzi magát az itt ismertetett munkakör betöltésére, kérem, küldje el fényképes önéletrajzát az allas@bizpay.hu e-mail címre 2023. október 20-ig. Kérjük, a tárgyban jelölje meg, a megpályázott pozíciót és levélben adja meg fizetés igényét, valamint írja meg, miért jelentkezett az állásra!

Jelentkezés

Karrier jelentkezés

YYYY dash MM dash DD
Max. file size: 5 MB.
(Kötelező)