GYIK – FAQ

1. Bizpay, a Worldline magyarországi hivatalos partnere

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

A BIZPAY, a Worldline Financial Services (Europe) S.A. minősített magyarországi partnereként kezeli az elfogadói ügyfélszerződéseket, a fizetési szolgáltatásokhoz kapcsolódó tanácsadással és a Worldline helyi ügyfélszolgálati tevékenységgel segíti a hazai elfogadói hálózatának ügyfeleit. Hátterünket a nemzetközi Worldline cég teljes infrastruktúrája biztosítja.

Szolgáltatások:

  • bankkártya elfogadás fizetési terminálon, elektronikus fizetés boltban
  • bankkártya elfogadás internet áruházban
  • bankkártya elfogadás mobiltelefonon (softPOS)
  • SZÉP és Egészségbiztosítási kártyák elfogadása
  • Kassza integráció
  • Link payment
  • Mail order Phone order

A Worldline a világban több mint 1,1 millió kereskedőt szolgál ki, minden évben 11 milliárd elfogadó tranzakciót dolgoz fel. Európában piacvezető a Worldline a fizetési és tranzakciós szolgáltatások területén, a világon a negyedik helyen áll.
Globális jelenlétének és az innovatív megoldások iránti elkötelezettségének köszönhetően a Worldline a kereskedők, a bankok és a kártyaelfogadók, valamint a tömegközlekedést üzemeltetők, kormányzati szervek és ipari vállalatok választott technológiai partnere minden ágazatban.

A BIZPAY, a Worldline Financial Services (Europe) S.A. minősített magyarországi partnereként segíti a szerződéskötést és kapcsolattartást a Worldline és a Kereskedők között. A szerződéskötés igen egyszerűen megy, ennek folyamatát a linken elérhető oldalunkon mutatjuk be.

2. Technikai Támogatás

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Terminál műszaki meghibásodás, műszaki segítség, terminál típusonként:

  • Ingencio Tetra move/desk 2500, 3500 / + 36 1 577 1757
  • Ingencio ICT és IWL, Xenta, Yomani, Yoximo / + 36 1 345 0506
  • PAX terminál / + 36 1 490 0234

Kérjük, hogy minden esetben készítsd elő a TID (terminál azonosító szám) számot, melyet a kereskedői blokkon vagy a készüléken találsz meg.

A Tap on Mobile egy egyedülálló, Android-alkalmazáson alapuló, teljes körű megoldás, amely lehetővé teszi, hogy a Wordlinennal szerződő kereskedők – a mikrokereskedőktől a nagykereskedőkig – egyetlen érintéssel (koppintással) fogadjon el bankkártyás fizetést okostelefonról, táblagépről vagy vállalati eszközről. A megoldást úgy tervezték, hogy kis összegeket is elfogadjon egyszerű „koppintással”, ugyanakkor nagyobb összegek elfogadása is lehetséges legyen a PIN-kód képernyőn való megadásával.

A Worldline Tap on Mobile:

  • Az érintésmentes fizetési tranzakciók modern, kényelmes, egyszerű és gyors elfogadása
  • Rugalmasság, további hardver nélkül, minden ágazathoz igazodva
  • Biztonságos, PCI-tanúsítvánnyal rendelkező, a PIN-kód megadását igénylő megoldás nagyobb összegű fizetéseknél
  • A meglévő flotta helyettesítésére vagy kiegészítésére szolgáló költséghatékony megoldás
  • Integrálási lehetőség harmadik féltől származó alkalmazásokhoz

A Worldline Tap on Mobile a Zebra Technologies által tanúsított első fizetési alkalmazás. A Zebra Technologies világelső a vállalati „asset intelligence” megoldások terén, amely számos ágazat számára kínál kézi eszközöket. A Zebra teljes körűen tanúsította a terméket, így a Worldline világszerte a Zebra első számú fizetési partnere. E partnerség révén a szakosodott integrátorok és partnerek Android-eszközeiken keresztül minden szegmensben fizetési szolgáltatásokkal egészíthetik ki a vásárlói kínálatot.

A Worldline által biztosított terminálokon minden SZÉP Kártya, valamint az összes ismert Egészségpénztári Kártya elfogadható. A kereskedő maga kezdeményezi a SZÉP és EP Szolgáltatóknál az ezen szolgáltatók által kibocsátott kártyák elfogadására vonatkozó szerződéskötést. A szerződéskötés során feltétlenül szükséges a Wordline által megadott a terminálazonosító (TID) szám megadása. Ezek után már a SzÉP Kártya, illetve Egészségbiztosítási Kártyák kibocsájtóinak feladata az elfogadáshoz szükséges adatok továbbítása a Worldline partner a Bizpay számára.A SzÉP Kártyák, valamint Egészségbiztosítási Kártyák szerződéskötési folyamata, és a szükséges adatok Bizpay számára történő megküldése akár több hetet is igénybe vehet.

A következő szolgáltatók által kibocsájtott Egészségbiztosítási Kártyák elfogadása lehetséges: Patika EP, Új Pillér EP, Multi-Pay, Első Magyar Cafeteria, CardCo Health Fund, Honvéd Health Care Fund, Wellnes Health Care Fund(Edenred), Vitamin Health Care Fund, Optisoft, Medismart, Medicina Health Care Fund, Allianz

A BIZPAY, a Worldline Financial Services (Europe) S.A. minősített magyarországi partnereként segíti a szerződéskötést és kapcsolattartást a Worldline és a Kereskedők között. A szerződéskötés igen egyszerűen megy, ennek folyamatát a linken elérhető oldalunkon mutatjuk be.

3. Kártya tranzakciók, kimutatások, elszámolások:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Több mint 100 pénznemet fogadunk el és 20 pénznemben fizetünk vissza.

A Worldline bankfüggetlen szolgáltató. A szerződésben rögzített devizanemben történik az ügyfél által megadott EU-s bankszámlára.

 

Az Interchange fee vagy a bankközi jutalék olyan díj, amelyet a kereskedő bankja vagy payment szolgáltatója fizet a kártyabírtokos bankjának az elektronikus fizetések után. A bankközi díjakról bővebben itt olvashatsz:
https://www.bizpay.hu/post/ic-mit-jelent-az-els%C5%91-plusz
https://www.bizpay.hu/post/ic-mit-jelet-a-m%C3%A1sodik-plusz

Tranzakciós kérdésekben a Worldline varsói ügyfélszolgálata tud segíteni, vagy az ingyenesen hívható: +800 0074 9729, ahol magyarul beszélő ügyintézők várják hívásodat. Emailedet a customerservices@worldline.com e-mail címen várjuk.
Kérjük, hogy amennyiben e-mailt írsz, a cégnevet és az adószámot, valamint TID (terminál azonosító szám) a tárgy mezőben tüntesd fel.

4. Szerződés módosítás (új terminál, adatmódosítások, egyéb változások):

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Kérjük, hogy minden esetben keresd fel kapcsolattartódat, vagy hívd ügyfélszolgálatunkat a következő telefonszámon:+36 1 300 9456. Emailedet az ugyfelszolgalat@bizpay.hu e-mail címen várjuk.

Minden esetben jelezd, lehetőleg írásban a Bizpay kapcsolattartód vagy az ügyfélszolgálat felé: ugyfelszolgalat@bizpay.hu
Ha szükséges, akkor a Bizpay eljuttatja hozzád az aláírandó adatlapot.

Kérjük, hogy minden esetben keresd fel kapcsolattartódat, vagy hívd ügyfélszolgálatunkat a következő telefonszámon: +36 1 300 9456. Emailedet az ugyfelszolgalat@bizpay.hu e-mail címen várjuk.

A szerződéses adatok változása bejelentés köteles. A bejelentéshez a linken elérhető formanyomtatványt kell kitölteni és aláírni, majd az ugyfelszolgalat@bizpay.hu e-mail címre elküldeni. Ha ezzel kapcsolatban további kérdésed van, keresd ügyfélszolgálatunkat a +36 1 300 9456 telefonszámon.

5. Szolgáltatások

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

A Tap on Mobile megoldás bankkártya elfogadás mobiltelefonon, azaz mobil telefonra telepíthető POS.

  • ahol a mobilitás és gyors fizetés kulcskérdés
  • gyorsan fejlődő vállalkozások, akik kihasználják a készpénzmentes fizetés forradalmát
  • Erős biztonsági eljárások és az EMV szabványnak megfelelő feldolgozás biztosítása (biztonsági és L3 tanúsítvány). A biztonságot a Mastercard és a Visa tanúsítványai igazolják.
  • A megoldás megkapta a PCI CPoC biztonsági tanúsítványt.
  • Elfogad fizetést érintésmentes kártyákkal, digitális pénztárcákkal (pl. Google Pay, Apple Pay) és hordható eszközökkel.

A Worldline rendelkezik webáruházhoz illeszthető megoldással is. Közel 80 ismertebb webáruház megoldáshoz (Shopify, UNAS, Shoprenter, stb) azonnal összekapcsolható programozás nélkül, plugin segítségével. Egyedi fejlesztésű webáruházakhoz JSON API-n keresztül lehet csatlakozni

Részletekkel kapcsolatban keresd üzletkötődet vagy hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 1 300 9456 telefonszámon.

Mindhárom magyarországi szolgáltató, az OTP Bank, K&H Bank és az MKB által kibocsátott SzÉP Kártyák elfogadása lehetséges

A linkpayment, ahogy a neve is mutatja, egy olyan online fizetési megoldás, mely segítségével a vásárlók egy e-mailbe ágyazott titkosított linken elérhető biztonságos fizetési felületen tudják végrehajtani a fizetést.